HejHej!

Förlåt för dåligt uppdaterande i min blogg. Jag vet att jag har varit jätte dålig på det men nu ska jag ta nya krafter och börja om på nytt med ny blogg design och allt. Min blogg kommer som förut handla mest om Magnus Carlsson. för er som inte vet det så är han min största idol och han betyder jätte mycket för mig. Jag har tyckt om honom i 9 år nu och fler år lär det bli.

Idag började skolan igen efter ett underbart sommarlov.  Vi gjorde inte så mycket idag utan fick bara lite information och det nya schemat. Men skolan hinner knappt börja för mig innan jag får semester igen, för på tisdag åker jag och Agnes till Bulgarien i en vecka! LÄNGTAR!
På sommarlovet har jag varit på sicilien med familjen, Öland med Cassi, Sthlm med Pati, Liseberg med Malin,Anna & Jenny och sen har jag såklart åkt runt i landet för att kolla på herr Carlsson. Jag har sett Magnus i Jönköping, Ulricehamn, Stockholm och Kalmar i sommar. Alltid lika kul att få se och prata med honom!  



                                      




Idag är ingen vanlig dag.. För det är min namnsdag Hurra Hurra Hurra! :)
Nu ska jag ringa mormor men ha det så bra allihoppa!


Kommentarer
Postat av: PeterDeluxe

Grattis på namsdagen vännen =)

2009-08-21 @ 17:08:41
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/
Postat av: hemlig beundrare

någon här längtar som bara den.. (a) bloggen blev kanon! :)

2009-08-21 @ 22:41:37
Postat av: Nina

Jag la till dig på bloglovin ;) Riktigt fin sida du lyckats påta ihop. Önskar bara jag orkade ta mig tid och göra något vettigt av min! Hadet! Kram Nina

2009-08-22 @ 05:34:39
URL: http://haekkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0