Min ipod har gått sönder :(



Min ipod har gått sönder :´(
Den slutade fungera när jag satt på bussen till skolan i tisdags. Knapparna slutade fungera, det kom ingen musik och det gick inte att stänga av den. Vet inte hur länge jag haft den, men det är högst ett år.
Jag som älskade min lilla ipod..



Jag har funderat på att lämna in den på lagning men då kostar det ju bara en massa pengar och sen så går den sönder efter ett tag igen. Så jag tror att jag ska köpa en ny modernare istället. Jag har tittat på den över lite..
Jag vill jue ha en rosa såklart! och den är både rosa + att det är en inbyggd videokamera! Jag ska fundera vidare lite så får vi se hur det blir.
Vad tycker ni jag ska göra?


Kommentarer
Postat av: PeterDeluxe

Neeeeej sånt é inte alls roligt.

2009-11-05 @ 19:48:39
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/
Postat av: Dennis

Jooo, köp den, där ju såå jävla snygg!!! :)

Du kommer inte att ångra dig :)

2009-11-05 @ 23:13:14
Postat av: Axel

köp en Ipod touch ist... Dom är mkt bättre(...

2009-11-06 @ 14:59:04
URL: http://axelonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0