Party Helg!

Det har blivit mycket festande denna helgen.. 
Jag bar precis ut påsar fyllda av burkar och flaskor efter min och Cassis lilla förfest. Det har varit en riktigt rolig helg! Men tyvärr så gör man en hel del dumma grejer med alkohol i blodet, menmen det får man leva med.
Tror att det blir utgång på onsdag också (Jenny fyller jue 18 på torsdag! så hon kommer in efter 12 slaget).

Mamma och Pappa är i Italien och kommer hem imon kväll, jag hoppas att dom köpt något till mig!
Pappa har skickat bilder på hello kitty & Pink shop affärer, så vi får hoppas på det bästa ;)

Igår var Magnus på tv i Dansbandskampen! Han var lika snygg som vanligt. Nu är det inte långt kvar tills jag ska till Gbg och kolla när han återförenas med Barbados för en kväll i scandinavium :) Längtar!
Har även beställt biljett till hans julkonsert i Borås. Känns som att det är hög tid att träffa karln igen!




Ne nu ska jag kolla på film med min lilla vovvsing :*


Kommentarer
Postat av: PeterDeluxe

Varka som en trevlig helg... tro det är 25 dagar kvar tills vi ser Magnus med BARBADOS =)

2009-10-25 @ 21:06:56
URL: http://peterdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0