Vill utomlands!


(Jag i Karibien)

Usch Jag vill inte ha höst! Vill ha sommar och sol! Höstväder är så tråkigt med allt regn. Tänk vad underbart det hade varit att åka utomlands till något varmt och härligt land nu. Det skulle ju inte vara helt fel att komma ifrån skolan och allt plugg ett tag. Men jag ska faktist till Vietnamn med familjen i februari, fast det är ju ett tag kvar tyvärr.

Fast jag har börjat längta lite efter julen..
Det är så mysigt med tända ljus, snö, julklappar, julmusik & julkonserter. Jag ska på både Magnus Carlssons & Peter Jöbacks Julkonserter i vinter, det ser jag fram emot! Jag älsar att sitta inne på vintern och lyssna på Magnus och Peters underbara julmusik. Jag kan gå och längta efter det hela sommaren.

Menmen nu ska jag gå och fixa mig något att äta.
Ha det fiint!



Kommentarer
Postat av: Agnetha

Vem vill inte till Karibien. Vi kollade på Karibien krussning förra julen och konstarerade att vi skulle landa på runt 100.000 för fyra personer. Det blir till att börja spela på Lotto om man ska få det att gå ihop.



Drömma kan man ju alltid

2009-11-07 @ 02:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0