Plugg och mera plugg...

Hejhej!
Jag har massa  plugg som jag måste bli klar med innan jag åker till Vietnamn. Så jag måste plugga varje dag nu veckan som kommer , usch ser inte fram emot det! Menmen kommer ju i alla fall få två härliga veckor som belöning efter.

Idag har jag förhandsbokat Magnus nya singelpaket. Så det kommer ligga och vänta på mig i brevlådan när jag kommer hem från Vietnamn :) Det var ett tag sen man träffade herr Carlsson nu, inte bra. Jag hoppas att det kommer upp lite nytt i turnéplanen snart, för annars får jag vänta tills den 8:e maj :/

Hittade en söt bild på Magnus på min dator :)


Nu måste jag kolla vad jag ska ha för kläder imon.
Ha det fiint! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0