Magnus julkonsert i Borås

Igår kväll så var jag, mamma & pappa på Magnus julkonsert. Det gjorde absolut inget att det är januari nu, det var mysigt iaf. De öppnade dörrarna in i kyrkan vid klockan 18.00 och vi kom dit vid tio över. Då var det redan fullsatt så vi fick sitta ganska långt bak tyvärr. Men det var kul för Magnus att det kom så mycket folk. Han sjöng många låtar från sin julbox som han släppte lite innan jul. Jag älskar Magnus jullåtar!

Jag fick en liten pratstund med Mats efteråt, han frågade hur jag hade haft det på nyår. Mats är alltid så trevlig och go :)



Magnus var lika snygg som alltid :)



Det blev två bilder på mig och Magnus tillsammans :)


Jahopp vad ska man längta efter nu då? Kanske ska börja längta efter Vietnamn nu, åker ju dit på semester med familjen i början av februari. Men jag funderar på att åka till Värnamo den 5:e februari när Magnus kommer dit, vi får se hur det blir med det.


Magnus är den bästa och kommer alltid att vara det



Kommentarer
Postat av: crille

jävlar va slut.. magnus e bög

2010-01-06 @ 01:14:21
Postat av: Liza

Grr, Magnus är bäst <3 Så himla fin bild på er <3 Vi får träffas snart, saknar dig <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0