Älskar vädret!

Idag har det varit helt underbart väder! Love it ♥ 

Jag & Agnes gjorde en väldigt pinsam sak idag! Vi hade fått i uppgift av psykologi läraren att bryta mot normer. Så vid lunch så klev jag, Agnes, Anna, Annie & Ida in på Mcdonald´s för att utföra det. Vi hade bestämt att jag och Agnes skulle sitta och äta en fin lunch med duk, stearinljus, talrikar, bestick & fina glas som vi tog med hemmifrån. Annie & Anna skulle sitta längre bort och filma hur folk reagerade. Jag trodde inte att det skulle bli så svårt att vara allvarlig men jag hade fel! När jag stod framme vid kassan och beställde våra 2 menyer så tittade jag snabbt bak mot bodet där Agnes stod och dukade upp allt. Det fanns inte en chans att jag skulle kunnat hålla mig för skratt. Jag började gapskratta och folk jämte trodde nog att ajg var sjuk i huvudet, menmen sen gick jag bort till Agnes som satt och väntade vid ett färdigdukat bord. Reaktionerna var roliga att se, och det roliga var att när folket hade hunnit iväg några meter från vårt bord så trodde de att de var ohörda, men där satt Anna & Annie och snappade upp allt de sa. Några tjejer sa "ofta duk och stearinljus på mcdonalds". Det var jätte kul att genomföra det hela!

Nu håller jag på att plugga lite historia.. Jag har prov på hela Kalla kriget imon :/ Men det är sista provet innan sommarlovet så man ska inte klaga.

Älskar det soliga vädret! Sommaren är helt klart bäst!
Vill ha en Ed Hardy bikini i sommar! Men inte vilken som helst, utan den som jag tänkte köpa förra året. Tyvärr så hann den ta slut i lagret innan jag hann göra min plånbok lite lättare :( Men jag håller tummarna för att den kommer tillbaka i år med!

Vill ha!!




Kolla in på Magnus blogg : http://blogg.amelia.se/magnus-carlsson/

Nu måste jag ta tag i mitt liv och fortsätta att plugga..
Ha det fiint!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0