Underbart väder!



Idag har jag STUDIEDAG! :D
+ Att det är jätte fint väder! Det kan inte bli mycket bättre ju.

När jag vaknade så surfade jag som vanligt in på www.Magnusonline.se och där såg jag något riktigt kul! När jag var i Gislaved så sa Magnus att jag skulle kolla på hans hemsida några dagar efter, så jag har varit inne varje dag och kollat. Han har börjat BLOGGA! :D Helt underbart! Jag var den första som kommenterade hehe, men nu står det att den lanseras om 47 min så förstår inte riktigt. Jaja vid 12.00 ska jag kolla in där igen.
Här har ni hans bloggadress: http://blogg.amelia.se/magnus-carlsson/

Nu måste jag gå ut och sola och ta vara på vädret!
Jag ska jobba 17-21 på donken :/ blä.

Ha det så bra Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0