Hemma i kylan igen

Nu har jag kommit hem från Vietnam. Jag har hunnit med att se väldigt mycket på två veckor. Vi har åkt runt både i norr och i södra Vietnam. I norra var det bara 4 + grader så vi frös som bara den i våra sommarkläder, det blev till att köpa en varm jacka och vantar. Men sen bodde vi i fyra dagar på ett jätte fint hotell med havsutsikt och ca. 20 meter till stranden, inte helt fel. Men han tyvärr inte få någon fin bränna menmen det får man fixa i sommar istället.

Jag har massa plugg i skolan så hinner inte med mycket mer än att plugga nu. Önska att jag hade fått stanna lite längre i Vietnam och fått vara utan plugg lite längre. Men nu är det som det är, snart kommer min bror hit iaf så lite kul får jag ikväll.

Magnus släppte en ny singel när jag var borta "A Little Respect" där är jätte bra :) Singeln låg i min brevlåda när jag kom hem så det var kul. Känns som en evighet sedan man träffade honom nu :/ not good.

Nu måste jag plugga vidare, ha det fiint! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0