Jag har ett problem..

Mamma är i USA och jag behöver nya vinterskor! Nu är det jätte mycket snö ute och jag har bara gympadojor så jag blir plask blöt :P De jag hade förra året är fula och sönder nu så måste ha nya. Hur ska jag göra? Mamma kommer hem på lördag, men det är ju 4 hela dagar kvar! :O

Jag har hittat ett par Ed hardy vinterskor som jag vill ha ♥
Jag vågar inte lägga ut en bild på dom än för då kanske ni köper upp alla på lagret ;)
Det hände ju när jag ville ha en Ed hardy bikini.. Då gjorde jag så mycket reklam för den så att när jag väl skulle köpa den så var den slut. Så den risken tar jag inte igen!

Ni kanske undrar varför jag inte ber pappa köpa skorna, men problemet är att han tycker att det är onödigt att köpa ett par skor för 1695 kr. Tänk om min storlek hinner ta slut innan mamma kommer hem! Jag kunde ju lagt ut åt mamma om det inte var så att mitt kort cpar när jag försöker betala på internet.

Jobbigt läge :/


För er som inte vet så älskar jag märket Ed hardy! Här under har ni de Ed hardy skorna som jag redan äger:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0