Lars Magnus Carlsson

Jag förstår seriöst inte hur en del människor kan säga att Magnus är ful?!

Han är ju den snyggaste människan jag någonsin sett! :)



Jag hittade en cool bild som jag tog på Magnus för några år sedan:



Hoppas att jag får träffa honom igen innan jag ska på hans julkonsert i Januari.

Nu måste jag plugga vidare igen :/ Tog en liten paus.
Jag har muntligt nationellt prov i svenska på tisdag, så jag håller på att skriva ett tal som jag kan använda mig av. Magnus har jag självklart försökt få in i talet för då brukar det bli ett bra resultat haha ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller med dig , Magnus är världens finaste och snyggaste kille.. Finns ingen som honom.... <3

Kram Sanna

2010-11-21 @ 20:21:50
URL: http://sannalskarmagnuscarlsson.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hej där håller absolut med dig att magnus carlsson är den snyggaste killen jag någon sin sett

var har du hört att han är ful?

tycker synd om såna människor , som tar ut det på magnus , synd om dom ju

so keep op the god work Jonna;)

2010-11-22 @ 23:03:58
Postat av: Madeleine

Eller hur! Snyggare än så kan man ju inte va?! :) lycka till på nationella!

2010-11-22 @ 23:45:18
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0