Shiiet vad mycket snö!!



Vi har sjukt mycket snö här hemma!
Det första jag fick göra när jag kom hem var att skott framför garageinfarten för att jag överhuvudtaget skulle komma in med bilen. Plogbilen hade varit här på dagen och skottat upp stora vallar framför vårt hus. När jag hade fått in bilen på uppfarten var det dax för nästa problem, att försöka ta sig in i huset. Jag kan säga att jag var helt genom blöt när jag äntligen kom in i värmen. Idag har jag kommit på att det är sjukt tråkigt att skotta!

Måste ta och hitta på något kul med snön snart :D
Får ta och åka lite pulka i helgen eller åka till någon backe med snowboarden.




Jag & Pati i Säfsen:


Saknar dig gumman <3
(Min underbar vän har flyttat till Norge för att satsa stenhårt på handbollen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0