Svar på tal..

Jag fick en fråga av Claudia:

kan man ställa en fråga till dig bara för skoj skull?
vi leker med tanken jonna ;)

skulle du kunna tänka dig vara tillsammans med magnus om du fick chansen?
svara ärligt jonna ;)

ha en skön kväll La Claudia;)

Svar:

Hej Claudia!
När jag var liten så var det min högsta önskan haha, men då visste man ju knappt vad det innebar. Men nu skulle jag inte vilja det och då svarar jag ärligt. För det första så är han Homosexuell och attraheras inte av kvinnor så det är väldigt svårt att tänka sig in i det hela, men om man bortser från det .. Hans utseende, personlighet eller ålder påverkar inte mitt val. Han är ju världens snyggaste man det kommer jag alltid att tycka. Utan anledningen till att jag inte vill det är för att jag vill att han ska ha det så bra som möjligt och det skulle han inte ha med mig. Sen tror jag att det skulle vara väldigt lustigt att vara tsm med sin största idol. Frågan är vad han hade tyckt om att jag hade bilder på honom överallt haha. Ne Magnus är min idol och det är det enda! :)
Jag skulle kunna tänka mig att vara vän med honom men absolut inget mer. Var det ett bra svar på frågan? hehe

Tack detsamma! :)

Kommentarer
Postat av: c

Hej och tack för ditt svar absolut

hur gammal är du? 19 år

magnus är 36 år om jag minns rätt han är la född 740624 `? hur gammal var du när du insåg att magnus är din stora idol?



ha en skön kväll La Claudia

2010-11-25 @ 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0