Svar på tal..

Jag fick en fråga av Jenni som jag tänkte svara på :)

Så här skrev hon:

Hej där håller absolut med dig att magnus carlsson är den snyggaste killen jag någon sin sett
var har du hört att han är ful?
tycker synd om såna människor , som tar ut det på magnus , synd om dom ju
so keep op the god work Jonna;)

Svar:

Hej Jenni! Bra att du håller med mig ;) När folk får veta att Magnus är min idol så säger de ofta "Usch varför just han?! han är ju ful och bög". Men nej där har de fel! Jo visst är han bög men det är inget fel på det sen så är han  sjukt snygg! Jag förstår seriöst inte hur man kan vara så snygg men vissa har tur haha :)
Det ska jag göra ;) Ha det bra och sköt om dig!

Kommentarer
Postat av: Claudia

kan man ställa en fråga till dig bara för skoj skull?

vi leker med tanken jonna ;)



skulle du kunna tänka dig vara tillsammans med magnus om du fick chansen?

svara ärligt jonna ;)



ha en skön kväll La Claudia;)

2010-11-24 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0