Topp 10 - just nu!



1. tomtedräkt till hund - Jag har köpt en till Benji, så gulligt!
2. Ed hardy parfym - Älskar den parfymen! Extra + för snygg flaska!
3. Rosa dator från sony Vaio - Älskar min rosa dator!
4. Hello kitty tofflor - Köpte dessa söta tofflor idag. Sötaste jag sett!
5. dolce gabbana ring - Min underbara ring.
6. iphone 4 - Måste bara ha den! Ska köpa den så fort mitt andra abonnemang går ut!
7. Thailand - Vi har beställt en resa dit nu, 6:e gången gillt ;)
8. Magnus Carlsson - Han kommer alltid att finnas med på mina topplistor.
9. Coolt rosa toapapper - Nu har jag köpt nytt coolt toapapper, love it!
10. Gossip girl - Bästa serien ever!

Står inte i någon speciell ordning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0