Trött!

Hej hej!
Jag är jätte trött idag.. Har bara en lektion på fredagar från 8-9 så det var skönt iaf. Men fy vad jobbigt det var att gå upp idag på morgonen! Jag tror att jag ska gå och lägga mig och vila lite så att jag orkar med kvällen. Har inte riktigt bestämt mig än för vad jag ska göra ikväll, men jag vill nog gå ut. Det tråkiga är att det inte är så många andra som vill just det. Ikväll kommer Nemo från programmet "kungarna av tylösand" till en nattklubb här i Jönköping. Jag träffade ju honom när jag var i Sunny beach så det skulle vara kul att få träffa honom igen. Jaja vi får se vart kvällen för mig.. Nu ska jag vila.. ZzZzzz

Utgång?

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0