Underbart!

(Fortsättning på förra inlägget)

Jag fick panik idag på morgonen när jag såg att det bara fanns 1 par kvar av Ed hardy skorna i min storlek. Så jag fick pappas ICA kort att betala med, men självklart så funkade inte det. Så jag fick panik och började ringa runt till folk och fråga om jag kunde få låna deras kort. Jag hade ju pengarna på mitt kort men kan inte betala med mitt på nätet :/ Malin k var jätte snäll och började föra över pengar till sitt konto så hon skulle ha tillräckligt med pengar.. Men sen såg hon att hon bara hade 1400 kr sammanlagt. Jag trodde jag skulle dö!  Jag hade jätte bråttom, för jag skulle hämta upp Malin k & Nathalie på vägen till skolan. Det var snöstorm så vi var tvugna att åka någorlunda i tid för att hinna. Så jag fick ge upp och skynda mig och hämta dom.

När jag kom till skolan så ringde jag Malin S som för övrigt hade sin enda lediga dag denna veckan. Jag väckte henne och berättade mitt problem, som den sanna vän som hon är så pallrade hon sig upp klockan 9 på morgonen och fixade det hela till mig! Tack så jätte mycket Malin Stattin! Du är bäst!

Så om 2-5 dagar kommer mina älskade Ed hardy vinterskor ♥



Ni kan köpa dom på :
http://zoovillage.se/productdetail.aspx?did=58434&pos=10
De kostar 1695 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0