Peter Jöback!



Igår kväll var jag och mamma på Peter Jöbacks konsert här i Jönköping. Han var lika bara som han alltid är! Det är inte många som slår den mannens röst. Han är en otroligt fin och underbar person :) Så gulligt av honom att han håller ögonkontakt med de han får det med i publiken. Man kan inget annat än att le när han kollar på en. Peter är verkligen inte en diva till skillnad från många andra kändisar. Han gjorde min kväll till en toppenkväll!


Idag har jag jobbat för sista gången i mitt liv på Mcdonalds! Det känns så skönt att jag har slutat där nu. Efter fyra år så tröttnar man kan jag säga. Det var jätte kul att jobba där i början men nu känns det som att det räcker.
Kommer sakna en del av mina arbetskamrater där <3




Ikväll är det Gossip Girl & Ensam mamma söker!
Magnus ska vara med i bingolotto vid 19.00 så det krockar tyvärr..
Men har sett fram emot Gossip girl hela veckan så får kolla på Magnus på webben sen istället. Hoppas inte att han blir sur om han läser det här (A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0