Svar

"Hej johanna
Förstår dig inte riktigt
Kan du inte utveckla dig mer specifikt ?
Hur ofta åker du efter magnus?
Du ser inte så gammal ut får man fråga hur gammal du är?

mvh Annika"


Hej Hej Annika! Jonna heter jag. Jag åker och kollar på Magnus så ofta jag kan när han är i närheten. Men ibland händer det att jag åker längre för att se honom, men det är oftast bara när han är på Allsång på skansen eller något liknande. Jag får ut väldigt mycket av att åka och kolla på Magnus :) Jag blir glad och lycklig och förblir så en tid efteråt. Jag älskar Magnus röst och tycker att det är jätte kul att få se och höra honom sjunga live. Magnus är en underbar människa och det är alltid lika trevligt att få en pratstund med honom. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer om det.. Vad vill du mer veta? Jag är 19 år och föddes år 1991. MVH Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0