Svar

Jag fick en fråga här på bloggen som jag tänkte svara på:

"Grattis vad får du utav detta att åka runt och träffa magnus carlsson?
menar inget illa detta är bara en fråga till dig
"

Tack tack! Det betyder väldigt mycket för mig att träffa Magnus. Jag har tyckt om honom i snart 11 år och i början kunde jag bara drömma om att han skulle känna igen mig. Men jag har lyckats! Nu för tiden så känner han igen mig och vi pratar en stund varje gång vi ses. Det är svårt att få dig att förstå hur jag känner.. Men jag blir glad och mår bra när jag träffar Magnus! Han är som ett lyckopiller för mig. Jag förstår knappt själv om jag ska vara ärlig. Men om jag mår dåligt så mår jag bättre om jag sätter på en Magnus skiva och lyssna på den.

Vet inte om du är nöjd med det svaret, men fråga gärna igen annars.



Kommentarer
Postat av: annika

Hej johanna

Förstår dig inte riktigt

Kan du inte utveckla dig mer specifikt ?

Hur ofta åker du efter magnus?

Du ser inte så gammal ut får man fråga hur gammal du är?



mvh Annika

2010-10-10 @ 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0