Träffat Magnus idag!

Idag har jag fått träffa Magnus igen! Jag, Lisa och Nathalie lämnade jönköping för skövde vid halv 11 tiden. När vi kom fram så åt vi lite och sedan blev det lite shopping. 14.30 kom världens bästa och snyggaste Magnus Carlsson upp på scenen. Det var jätte kul att få se honom igen! Senaste gången var för cirka en månad sedan, så det kändes som om det var dax igen. Jag fick en liten pratstund med honom efter och lite kort på oss tsm. Det blev en bra början på den här månaden!

Här kommer lite bilder från idag:


Världens bästa kramar :)









Magnus, du kommer alltid att betyda väldigt mycket för mig ♥


Kommentarer
Postat av: annika

Grattis vad får du utav detta att åka runt och träffa magnus carlsson?

menar inget illa detta är bara en fråga till dig

2010-10-05 @ 23:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0