Julkonsert i Fristad!

I torsdags så var jag på Magnus Julkonsert i Fristad :)
Han var lite extra nervös eftersom att det var där i Fristad som han växte upp och i just den kyrkan hade han konfirmerat sig och allt möjligt annat. Det var där han började sjunga som liten pojk. Vilken känsla det måste ha varit för honom att nu så många år efter stå där inför två fullsatta konserter.
Magnus sjöng så otroligt vackert och log och såg glad ut hela tiden. Jag kan verkligen rekommendera hans julkonsert till er som inte sett den! Troligtvis så kommer han att köra den nästa år också :) Jag satt bara där och njöt i 1,5 timmar och hoppades att den aldrig skulle ta slut.

Jag fick en liten pratstund med herrarna Carlsson efter konserten, men Magnus hade bråttom eftersom att hans nästa konsert började bara en timme efter. Då skulle han hinna signera klart till alla och greja lite och kanske få i något i magen. Men den lilla pratstunden räckte för mig :) Magnus fick en söt nalle av mig, brukar ju alltid ha med mig något till honom. Han är ju för go Magnus! Han ställde sig upp och sa "kram" när jag kom fram i signeringskön hihi de kramarna är de bästa kan jag lova! Mats, Magnus man är ju helt underbar också! Han är så trevlig och omtänksam och det uppskattas. Han frågade lite hur min jul hade varit :) Grabbarna Carlsson är bäst.

Nu dröjer det nog tyvärr ett bra tag tills man får se Magnus igen :/
But that´s life..

Här kommer lite bilder från konserten:

Vi fick platser allra längst fram!


Sjunger som en gud!


Snyggingen tittade in i kameran :)


Mitt under konserten kom prästen och delade ut två guldskivor till Magnus! GRATTIS!


Magnus blev jätte glad :D


Han visste inte riktigt var han skulle lägga guldskivorna sen ;) Helst ville han stå o kolla på dom.


Det blev iaf en bild på oss tillsammans :)



Tack för en underbar konsert Magnus! ♥




Kommentarer
Postat av: anna

Hej varför bara en bild?

Du som brukar ta fler bilder LER ;)

Fin blogg föresten :)

2011-01-09 @ 16:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0