Kan inte tiden gå lite fortare..

Jag har så mycket som jag ser fram emot just nu, så det skulle inte skada om tiden kunde skynda på lite.
Här får ni veta vad som kommer hända i mitt liv framöver:

♥ 31/3 åker jag och familjen till London i 4 dagar
♥ 9/4 åker jag och familjen till Thailand i 2 veckor
♥ 31/5 ska jag gå på bal
♥ 10/6 tar jag studenten
♥ 9/7 ska jag troligtvis gå på Diggiloo och kolla på Magnus
♥ 11/7 fyller jag 20 år

Nu kanske ni förstår varför jag vill att tiden ska gå fortare :)

Innan allt det där händer så kommer jag bara få plugga och slita.. Det är ju inte det roligaste som finns precis. Vi har fått jätte många uppgifter som vi ska göra, så jag har fått sitt med det hela helgen. Imon är jag i alla fall ledig från skolan! Men måste plugga en hel del hemma iaf.

Nu ska jag sova, natti natti :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0